♥♥♥دلتنگ تر از همیشه‎♥‎‏♥♥







نويسندگان



آثار تاريخي يك عاشق



دوستان عاشق تنها



دوستان عاشق



وضعیت من در یاهو



آمار وب



طراح قالب:



موزیک و سایر امکانات





اس ام اس 18+

اگه میخواستی یه دختر رو به زور بـ...کنی به 4 چیز توجه کن: 1. این کار نامردیه 2. نفرینه اون همیشه پشتته 3. گناه داره 4. خونه ما خالیه برچسب‌ها: جوک سکسی , جوک سینه , جوک کون , جوک بی تربیتی , جوک خفن ادامه ی مطلب [ چهارشنبه 9 فروردین1391 ] [ 2 بعد ازظهر ] [ مسعود ] آرشیو نظرات سری بیستم لری یه روز یه لره با تهرانیه ازدواج میکنه شب عروسی تهرانیا میخونن سبد سبد گل یاس عروس ما چه زیباس لرا میخونن گونی گونی پشکل غلامعلی خوشکل لره از دهشون رفته بوده تهران رانندگی یاد بگیره، جلسة اول از مربیش می پرسه: این چراغ رنگیه چیه؟! یارو میاد سرکارش بگذاره، میگه: این چراغ راهنماییه؛ وقتی سبزه یعنی اهل تهران برن، وقتی زرده شهرستانی‌ها وقرمز هم مال لراست! خلاصه این جریانمیگذره و لره هم امتحان میده وقبول میشه، روز اول میشینه پشت ماشین و میرسه به چراغ قرمز و خوب طبعاً رد میکنه. افسره داد میزنه: راننده پیکان،بزن کنار! لره سرشو از پنجره میاره بیرون، داد میزنه: لـُــرُم... مــن لـُـــرُم!! افسره یک نگاه میندازه، میگه: باشه بابا...برو...برو ازیه لره می‌پرسند: کدوم برنامه تلویزیون رو بیشتر از همه دوست داری؟ میگه: پیام بازرگانی! میپرسن: چرا؟ میگه: چون بینش سریال پخش می‌کنند! به یه لری گفتند با جام جم جمله بساز گفت: من هر روز صبح جام جم میکنم سه تا لر داشتن یه زن می کردن شوهرش میادیکی سینی سیب می گیره یکی سینی پرتقال میگیره به سومی هیچی نمیرسه شوهر از اولی می پرسه اینجا چیکار می کنی میگه سیب میدم دومی می گه من پرتقال می دم سومی میگه منم سینی را جمع میکنم برچسب‌ها: جک لری , جک کون , جک سکسی , جوک سکسی , جوک خفن [ شنبه 15 بهمن1390 ] [ 11 بعد از ظهر ] [ مسعود ] آرشیو نظرات سری بیست و دوم ترکی از ترکه می پرسند: می دونی چرا غواص ها به پشت می پرن تو آب؟ می گه: چون اگه به جلو بپرن می افتن تو قایق! ترکه با خدا قهر می کنه، صبح که از خونش میاد بیرون میگه: به امید بعضی ها‎! ترکه می پرسند چرا پرنده ها زمستان از شمال به جنوب پرواز می کنن ؟ میگه : آخه من امتحان کردم..... پیادهخیلی راهه ترکه شش قلو بچه دار میشه ، هر کدوم از بچه‌ها یه رنگ بودند، بعد از کلی تحقیق می‌فهمند به جای قرص جلوگیری از بچه دار شدن اسمارتیز استفاده می‌کرده ترکه ادعای پیغمبری میکنه , میگن خب کتابت کو ؟ میگه حالا فعلاً جزوه بنویسین برچسب‌ها: جک ترکی , جوک ترکی , جک سکسی , جوک سکسی , جک بی تربیتی [ شنبه 15 بهمن1390 ] [ 9 بعد از ظهر] [ مسعود ] آرشیو نظرات سری سیزدهم 18+ لاته به آخونده میگه حاج آقا اگه ما ترتیب خواهر شما رو بدیم از نظر شرعی فامیل میشیم؟ آخونده میگه: نه عزیز دل برادر تازه بی حساب میشیم ادمه ی جوک ها در ادامه مطلب برچسب‌ها: جوک سکسی , جک سکسی , جک کون , جک بی ادبی , جوک کون ادامه ی مطلب [ جمعه 7 بهمن1390 ] [ 11 بعد از ظهر] [ مسعود ] آرشیو نظرات سری اول یزدی يزديه داشته لباساشو اتو مي‌كرده، زنشاز تو آشپزخونه داد ميزنه: داري چيكار مكني؟ يزديه ميگه: مگه كوري زن؟! ‌دارم اتو مي‌كنم. زنه ميگه: حالا چرا اتو مي‌كني؟ بيا ايتو بكن یه روز یه یزدی دوتا شونه تخم مرغ میخره عقب عقب سوار اتوبوس میشه که نشکنن تا راننده در رو می بنده داد میزنه آقا نبند نبند تخمام موند لای در برچسب‌ها: جوک یزدی , لهجه یزدی , جوک سکسی , جوک سینه , جوک صحنه دار [ یکشنبه 25 دی1390 ] [ 11 بعد از ظهر] [ مسعود ] آرشیو نظرات سری دهم رشـــــتـ ـی زن رشتيه ميره دکتر ميگه اقاي دكتر من هفت تا بچه دارم..... الان هم هشتمیرو حامله هستم.حتما يك چيزي تو هوا هست كه من اينقدر حامله ميشم.دكتره ميگه بله خانوم لنگاتون!!!! رشتیه زن می‌گیره. بهش میگن راجبش تحقیق کردی؟ میگه آره هرکی کرده راضیه . یه رشتی میره تهران صبح پا میشه میبینه چهار تا آجر زیرش گذاشتن و زنش رو بردن . رشتیه وانت می خره ، پشتش می نویسه : سلطان SEX همسرم !!! به رشتیه میگن برای تنظیم خانواده چکار میکنی ؟ میگه شبا در خونه رو قفلمیکنم

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[+] نوشته شده توسط سجاد در 22:11 | |